I have known you for a thousand years


Modell: Anna
Foto: jag

Ännu en bild från gårdagen inne i stan, vi tog lite bilder som inte var så allvarliga också, och denna blev ju jätte härlig tycker jag. Dom bilderna vi tog när hon hade den där på huvudet, blev otroligt söta och tuffa, den passade verkligen till hennes outfit :) På bussen hem sen så tänkte jag på hur länge jag känt Anna, och det är i år 6-7 år, gud så fort tiden går, minns i början av vår vänskap att vi var i stan någonstans med några från klassen i gymnasiet förståss :) och sen så försvann dom andra efter ett tag, och vi hittade ju inte så bra där då, så vi ringde till en och frågade var dom tog vägen och så hade dom hoppat på ett tåg, och sa att vi skulle hoppa på nästa tåg och så skulle vi träffas där, tror jag. Men vi visste ju inte vad vi skulle göra så dom fick åka tillbaks och hämta upp oss igen, och dom bara skrattade åt oss. hihi. och medans vi satt och väntade på dom, så pratade vi om en massa, minns inte riktigt om vad, men det var allt möjligt. Minns också att det var lite spänt och nervöst eftersom man inte kände varandra så bra och inte hade pratat med den så mycke. Men sen dess har vi varit vänner, men hade ganska mycke bråk ett tag där i gymnasiet tyvärr och det var inte kul alls, men vi blev vänner igen som tur är :) lite kul att man kommer ihåg sådana små saker ibland. Nu ska jag gå och se om jag kan fixa nått att äta, är hungrig. Mer bilder kommer.. ;)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..