Maja är hemma!

Maja är hemma!! Mamma kom hem för en liten stund sen och sa att hon hade sett Maja, hon skulle hämta mat bl.a som kunde locka henne, sen så åkte hon tillbaks och kom hem nyss med Maja, åh, vad glad jag blev. Hoppas att hon nu stannar hemma eller iallafall i närheten.

Är snart klar med bilderna på Maria, har hållt på nästan hela dagen, men tagit några pauser för att fixa med tvätt och så. Men glömt att äta gjorde jag, kände för ett tag sen att jag började få ont i magen, hungeront, och kom då på att jag inte hade ätit någon lunch, men nu har jag iallafall ätit lite pasta, så nu mår jag lite bättre. Att man kan vara så inne i något att man glömmer bort att äta.:)

Såg också nu att det är inga Unga mödrar kl 19, :( Jag som väntat hela helgen. Så dumt att dom aldrig säger att nästa vecka blir det inga avsnitt ,att det kommer nya igen till hösten eller så. Haha, stora problem jag har då ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ÅH Maja, yes!!! Gu' va skönt att höra =)

Ja jag vet inge unga mödrar :( visste ju om det redan i torsdags att det var slut då, synd jag inte sa nåt så hade du sluppit vänta ;) Undra när det börjar igen?!

2008-07-07 @ 19:10:40
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det är riktigt skönt att hon är hemma igen.

ja, dom sa bara att det var sista i säsongen, men förra gången det var ett sånt avsnitt så visade dom nästa avsnitt dan efter. jaja, inte mycke att göra.

Ja, jag undrar det också, så dåligt att dom inte säger det.

2008-07-07 @ 21:14:35
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..