Old Time Rock And Roll

Har varit själv hemma sen kl 09 imorse, då jag hörde föräldrarna och bror åka iväg, jag somnande sen om som tur var för jag har inte sovit så bra inatt då jag har varit så täppt pga all pollen även om jag hade fönstret stängt. Idag har jag sen hunnit med rätt mycke, har dammsugit nedre våningen, städat undan disk,gjort rent i diskhon och på köksbänken och strykit, tänk att jag har klarat det i den här värmen ;)

Sen så när jag satte mig här vid datorn igen så tänkte jag kolla om det var något nytt om busstrejken, och det första jag såg när jag gick in på aftonbladets sida var "Busstrejken avblåst" , och jag nästan skrek av lycka, men sen när jag såg att det sen stod Busstrejken avblåst - tills vidare, så försvann den lyckan :) Dom skrev att bussarna skulle gå i helgen och sedan skulle dom börja förhandla mer på måndag, så det är på rätt väg iallafall, att dom har börjat prata. Så jag hoppas att allt är klart innan nästa vecka är slut. Vad tycker ni om busstrejken förresten, tycker ni att dom gör rätt?
Läs artikeln här

Because I can ;) Gick nästan så här hemma som Tom i detta klipp från Risky Business, men hade min blåa tunika på mig som en klänning istället. =) Älskar denna scen, den är så härlig :D Man känner ju sig på det sättet när man är själv hemma. Man kan göra vad man själv vill ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja hur orka du i denna värme?! :P

Såg det med om bussstrejken när jag gick in på aftonbladet.se. Tänkte på dej dirrekt då ;) Tänkte faktiskt maila dej men då såg du det ändå :)

2008-07-04 @ 17:38:59
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

haha, ja, det undrar jag med. hihi

Jaha, ok. tack för att du tänkte på mig ;)

2008-07-04 @ 19:27:03
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..