Come home

Har sån mensvärk idag, det är så jobbigt och inte hade vi någon Ipren heller. så jag får stå ut med att ha ont i magen, mår lite illa nu också. inge bra alls. Varför just idag? Hatar när jag har mensvärk på helger, och verkligen dålig tajming har det också, då det eventuellt blir fotografering med Maria imorrn. Bussarna ska tydlingen gå nu. Gaah, men min magont ska inte hindra mig från att åka om det blir imorrn, men förhoppningsvis så har jag inte lika ont då. Se om jag hinner att smita in på restaurangen imorrn också om jag åker iväg, Idag blir det nog inte mycke gjort däremot, blir väl att ta det lungt. Ibland skulle det vara skönt att vara kille ;)

Ingen Maja har kommit hem än heller, cyklade iväg i torsdags kväll och ropade på henne där hon var sist, men ingen Maja såg eller hörde man. Känner mig lite ledsen över det också, undrar vad hon tänker, är hon rädd och vill komma hem eller vill hon vara där, man vet ju inget. Man borde fixa en gps eller nått som kan spåra upp henne så vet man var hon är. =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

blää för mensvärk.. Hoppas det blir bättre! Kram till dig!

2008-07-05 @ 20:24:56
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch för mensvärk :(



Åh Maja kom hem!! Du borde verkligen skaffa en såndär gps på henne ;)

2008-07-06 @ 12:52:43
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Allie

Säger detsamma, ush och blä för mens. Jag känner verkligen med dig, själv kan jag knappt stå på benen de första två dagarna. Man önskar nästan man var kille just de dagarna. hehe... Hoppas du känner dig bättre snart och att de inte är så kraftiga värkar när du ska iväg imorgon.

2008-07-06 @ 14:01:21
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..