Utmanad

Blev utmanad av  Johanna


1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Slappa
Äta
Byta lakan i min säng
kolla tv
Tvätta

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Hmm, var nog inte så mycke som hände, gick i skolan, och vi var på väg att flytta.

Vilka platser har du bott på? 
Roslagen och stockholms skärgård

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Bjuda med familjen på resa till New york
Köpa en lägenhet
Shoppa
Skänka bort
Sen skulle jag nog spara lite också

Den som vill får anta denna utmaning

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..