Tack

Ja, då var denna söndag snart slut, gått ganska fort ändå, riktigt kul dag har det varit med fotograferingen med Maria och så, kul att åka till Djurgården också, var ju ett bra tag sen jag var där, minns inte ens sist jag var där. Är riktigt seg just nu också, så det är väl dags att gå och lägga sig snart, men jag vill inte det riktigt än. Nattuggla som jag är ;)
Imorrn har jag inget inplanerat, det blir väl att försöka redigera Maria´s alla bilder vi tog och skicka över dom till henne, men det kommer nog ta ett tag då det blev ca 100 st. Men bättre att ha för många än för lite, och man ska ju ta rätt många också. Ganska kul att ha nått att göra också om man har tråkigt, och det är ju rätt kul att redigera bilder, även om jag inte behöver göra mycke med dom på Maria.

Sen så fick jag en liten chock när jag såg hur många besökare jag har haft idag, 79 st är det just nu!!, Helt otroligt, även om dom flesta är Marias besökare som tittar in ;) Tack för ert besök iallafall. Tack också för era kommentarer ni som kommenterar, blir jätte glad för varje jag får. Tack!

Kommentarer
Postat av: Marja

Nu är jag också här och kollar på de fina bilderna du tagit. Du är jätte duktig!

Kram

2008-07-08 @ 10:02:52

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..