Stan och fotografering

Äntligen hemma igen, så skönt även om det var skit kul,det blev som sagt av att träffa vännen inne i stan efter TBE sprutan, vi gick och åt lunch först och satt där i ca 2 timmar och snackade, varför vi var där så länge förutom att vi hade tusen saker att berätta om, var ju också för att dom på restaurangen var sjukt sega med att ge oss maten och sen notan tog också himlans lång tid. Dom fick ingen dricks av oss. haha ;) Sen så gick vi runt lite för att leta efter en bra plats att fota på, gick runt halva stan kändes det som. Men vi gick mest runt Gamla stan och slottet, och det blev till slut i närheten av slottet vi fotade på. Ska ta och lägga in alla bilder som jag tog och börja redigera några smått :) Fick lov att visa några här på bloggen, så det kommer snart bilder från dagens session. Blev jätte många fina, det jag såg i kameran. Så det ska bli jätte kul att se dom i datorn nu. Ska bara byta om till lite skönare kläder, så man kan slappna av lite mer ;)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..