Sprutor och brev

Det har varit en ganska lugn lördag det här, inte hänt mycke. Det är bara jag och mamma hemma för tillfället så det är rätt skönt, vi har suttit ute och ätit lite mat nu. Vet inte vad jag ska hitta på nu då det inte var så mycke kul på tv. Måste förresten skriva ett personligt brev som ska med i min ansökan till en fotokurs. jaja, får se vad det blir till slut ;)

Imorrn måste jag iväg och ta en spruta för TBE och det känns inte så jätte kul, men som tur är så är jag inte JÄTTE rädd för sprutor, så det ska nog gå bra, har ju gått fort dom andra tre gångerna.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..