Söndag igen


Modell: Anna
Foto: Jag

Ja, då var det söndag igen, känns lite tråkigt men ändå kul. Idag har det inte hänt så mycke, jag, mamma och faster gick på en promenad och jag tog självklart kameran med, svårt att låta bli att ta med den överallt nu ;) Men har tyvärr inte lagt in bilderna i datorn än, men ska göra det senare, just nu orkar jag inte. Ska nog gå ut och umgås med släktingarna igen. det är ju så fint väder också. Ville bara komma förbi och se vad som hänt sen sist, och så skulle jag fixa till en blogglayout till en tjej, så jag hade det gjort också innan jag blev för trött för det. Jaja, kommer in senare igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ännu en fin bild tagen av dig=)

2008-07-21 @ 10:03:24
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tackar, tackar

2008-07-21 @ 12:48:04
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..