Sommar & Sol

Fy, så trött jag är, men ska gå och lägga mig strax. Ville bara komma förbi en sista gång innan. Har suttit ute på vår altan sen 14 till 24 (med ett litet undantag där en stund) med dom "vuxna" och babblat :) Inte ofta man kan göra det med tanke på vädret så det var härligt. Men känner att jag nog kommer sova gott nu,så det blir tyvärr inte så långt inlägg nu heller, för jag kommer snart somna på tangentbordet. haha. Nu kommer faster med familj vara här imorrn bara och sen åker dom till Tallin på tisdag, men kommer tillbaks hit på fredag igen. Sen så när dom åker på tisdag så åker jag och mamma och kollar på Mamma Mia! på bio, så det blir nog trevligt det med ;) Ska bli jätte kul att få se den nu, för den ser så himlans mysig ut. Blir nog lite bilder här imorrn, då det har tagits ett par st =) Men nu ropar kudden på mig så jag ska väl göra den sällskap. hihi. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt att sitta ute på altan så länge=)

Kul o se bilder=)



ååå, jag vill me se Mamma mia.

2008-07-21 @ 10:02:37
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det var det verkligen :)

Kul att du också vill se den , Johanna. ;)

2008-07-21 @ 12:50:10
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Maria

åh jag vill se den filmen :)

2008-07-21 @ 14:48:25
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..