Senaste..

TITANIC

Jag brukar inte gilla sådana här hemska filmer, och denna var mycke sämre än den med Leo och Kate, mycke sämre effekter. Men denna gick iallafall att kolla på, men inget jag skulle kunna rekomendera. Inte mycke mer att säga om den, se den andra Titanic med Leo och kate istället om du inte sett någon av dom.

Betyg:








TVILLINGARNA PÅ ÄVENTYR I LONDON

Jag vet inte varför jag hyr filmer med MKA, är ju inget stort fan av dom, men jaja, denna var ganska tråkig, men gick att se på också, hade sina roliga stunder och repliker då och då.
Tjejerna kan vara lite charmiga ibland. Kunde ha varit bättre om det inte varit om denna tävling dom hade, den var bara löjlig.

Betyg:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den där Titanic har jag sett och den är inte ens hälften så bra som den riktiga!

2008-07-04 @ 20:45:06
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..