Perfect

Gick upp för en stund sen, och ska nu se på Days men jag har nog tappat intresset för det på senaste, vet inte varför. Annars har det inte hänt mycke dom här senaste dagarna heller, Maja är borta igen och har varit det i 1½ snart. Vad hon är jobbig :) Men hon verkar vara på samma ställe igen, det är så konstigt att hon går dit hela tiden, det finns ju inge kul där. jaja, får hoppas att hon kommer hem snart eller iallafall innan det blir kallt igen och att hon har det bra.

Sen så fick jag ju självklart den röda veckan igår, den kommer ju så lägligt just nu också .Jag är så arg på det ;) varför just nu. Varför jag bryr mig om det just nu är för att det kanske blir fotografering med Maria imorrn, för hon blev ju sjuk i tisdags så det blev inställt. Och det är inte så kul att posera och se fin ut när man har magont och känner sig uppsvälld och alla finnar kommer fram. Great! jaja, ska nog gå och fixa lite frukost nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Maja då :P Men hon verkar ju komma tillbaka hela tiden iaf så hon har nog nåt ställe hon går till och softar ;) Kanske en hankatt där :P



Samma här, Days tappa jag med för ett tag sen, börjat se det mer nu, men hade säkert inte sett det på ett par månader innan. Men det är ju så med den serien. Och man kan ju missa en hel del oxå för man hinner ifatt lätt.

2008-07-31 @ 19:05:03
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det är lite jobbigt att hon springer iväg så där. :) Någon hankatt tror jag inte att det är, hon är kastrerad. Hon har ju inte kommit hem själv utan det är vi som åker och hämtar henne där.



Ok, jo, jag håller med dig om Days, men när jag inte har kollat så händer nått jätte kul eller spännande, som alla sen pratar om. :)

2008-07-31 @ 19:40:33
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ah misstänkte hon kanske var kastrerad. Aha okej ja då så, då får ni nog åka dit igen då :P



Ja jag vet det är samma för mej :)

2008-08-01 @ 18:54:15
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..