Dumma pissmyra!

Nyss så började det svida som bara den på mitt ena armveck, och det blev rätt rött, aj vad det gör ont, och jag bara vad hände? jag var ute ett litet tag och släppte in Friskis, och hade henne i famnen en litet stund, och sen så när jag satte mig här igen såg jag en myra på mitt ena ben, så jag tänkte att det kanske var den som bet mig, så jag kollade upp pissmyra på google och det verkar ha varit en sådan som bet mig, Aj, så det svider, att en sådan lite sak kan göra så ont. Hoppas att det inte är farligt och att det går bort efter en stund. hittade inget om det och vad man kan göra åt det, så det är nog inte så farligt. Men undrar lite om myran biter eller kissar på en?

jaja, nu ska jag kolla på Satc, sen blir det nog sängen som gäller. Så vi hörs imorrn igen ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Uscha, va äckligt.. Ja vet inte om den biter eller pissar på en.. Har nog aldrig varit med om de. Men hatar myror, dom är äckliga ;p

2008-07-03 @ 10:25:22
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, dom är äckliga. Jag tror nog att dom biter en, och heter pissmyra av någon konstig anledning :)

2008-07-03 @ 14:25:58
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..