Härliga sommar


Har inte kommit in på blogg.se förrens nu, gud så rastlös man känner sig när det händer och man vill blogga. :) Är själv hemma just nu då dom andra åkte ut med båten när faster med familj kom. Åh, så skönt det är att vara själv, jag bara njuter ;) Gick ut och la mig på gräsmattan efter Days och gjorde Friskis sällskap. Jag gjorde också en liten photosession med mig själv där också. Men att ta fina bilder på sig själv är inte det lättaste, men någon nogulunda fin fick man iallafall, ovan är en av dom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefin bild!! ;)

2008-07-25 @ 16:24:50
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så mycke Sandra

2008-07-26 @ 00:18:11
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..