Fotografering


Modell: Anna
Foto: jag

Nu har jag äntligen redigerat klart alla bilder på Anna eller jag blev klar igår kväll, det blev ju ett par st när vi var inne i stan, rättare sagt 136 st, men alla dom blev ju tyvärr inte bra, men mer än hälften iallafall. Nu ska jag bara hitta ett bra sätt att ge henne bilderna också :) Vi kom överens att göra detta igen någon gång, så det ska bli kul. Har även pratat med Maria om att göra om en fotografering med henne och också att hon får fotografera mig, och detta blir nog någon gång efter att hon kommit hem från Italien, men det ser jag fram emot dels att få träffa denna underbart goa tjej igen och sen att få bli fotograferad, då jag inte har så många fina bilder på mig. Så jag hoppas verkligen att det blir av. Så det kan bli mycke bilder framöver :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mkt fina bilder du tagit=)

2008-07-16 @ 12:50:59
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tackar, tackar ;)

2008-07-16 @ 13:33:40
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..