film och morgondagen

Ska ta och lägga mig i sängen och se Tuck Everlasting nu, så kul att se Alexis Bledel igen, har sett den förut, men minns inte mycke av den. Sen måste jag lägga mig ganska tidigt så jag kommer upp imorrn, får se hur det går, då jag har somnat runt 2-3 dom senaste dagarna. Men lite bra är det nog då jag kommer vara trött tidigare nästa dag, det är så jobbigt att vända på dynget. Inte kul alls när man sover bort dagen.

Sen så sms:ade en vän till mig och frågade om jag ville hänga med in till stan imorrn, äta lite lunch, prata och kanske fotografera henne, men när vi hade sms:at ett tag så sa hon sen att hon skulle träffa en annan vän, och att hon kom på det då. Gaah. men hon skulle höra av sig imorrn bitti och berätta om vi kan träffas eller inte. Jag vill och inte vill, men skulle ändå vara kul att prata med henne då det var ett par månader sedan vi träffades sist, och så skulle det ju vara kul med en fotografering. :) Men vi får se, jag tror inte att det blir av om jag känner henne rätt.
jaja, filmen var det ja ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Alexis är en så bra skådis :)

Jag gillar den filmen

2008-07-13 @ 10:43:43
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Petra

Mm, tycker jag med, älskar henne som Rory Gilmore ;)

2008-07-13 @ 18:08:46
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..