Äntligen semester

Då var det torsdag igen, usch så tiden går fort, men nu har jag iallafall officiellt semester, så det är jätte skönt.
Fick iallafall tag på dom på restaurangen idag så jag kunde berätta att jag inte kunnat komma pga busstrejken, och dom visste nog att det var därför, jag ringde ju i tisdags och skulle berätta detta, men ingen svarade då, men jag sa också att jag skulle komma förbi när bussarna går som vanligt igen, dels för att jag måste lämna tillbaks arbetskläderna och sen säga hej då och tack för denna tid. Känns lite ledsamt eftersom jag har varit där ett bra tag nu, iallafall sen oktober-november, minns inte riktigt när det var jag började där.

Men imorrn blir jag ensam hemma, då pappa, mamma och brorsan åker bort, så det ska bli riktigt skönt, och kan bli det på lördagen också om syrran åker till pojkvännen efter att dom kommit hem från sin resa, hoppas hoppas ;)

Jag beställde förresten Klänningen igår, så den kommer förhoppningsvis i nästa vecka, men det brukar ju ta en evighet innan kläderrna kommer, blir försenade och så. Hoppas också att den ska passa mig, för jag vill ha den ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig semester gumman! Så skönt :)

2008-07-04 @ 17:37:29
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Sandra, ja, det är riktigt skönt :)

2008-07-04 @ 19:23:03
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..