Helgens filmer

SNACKA GÅR JU / SAY ANYTHING
Romantisk komedi

En mycke charmig och söt film men som även var lite sorglig här och där. Det enda negativa med filmen var att tjejen skulle vara en av dom populära men för mig så tyckte jag att hon såg och var lite av den som inte VAR så populär. Som om det var den ensamma tjejen i hörnet eller vad man ska säga. Krångligt att förklara men jag hoppas ni förstår vad jag menar ;) Helt ok film annars. John Cusack är mycke söt här också ;)

Betyg:





THE SISTERHOOD OF THE TRAVELING PANTS 2
Drama/komedi/romantik

Äntligen har man fått sett denna, vad jag längtat. Och jag gillade denna mycke, även om ettan är ett snäpp bättre men denna är lika underbar. Så gillar man dessa filmer så ska man definitivt se denna också. Man får hålla tummarna att en tredje film görs snart också för åh vad dessa är bra ;)

Betyg:





Bilder från Lovefilm.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

å vill se film nr.2 :) Den var så bra alltså!

2008-12-07 @ 14:10:16
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Det förstår jag att du vill, Sandra ;) Ja, den var lika underbar som ettan

2008-12-07 @ 15:10:44
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..