Bra på tv dagen

Min tisdag har varit helt ok men varit fruktansvärt trött och Åsa var så snäll så att jag fick gå en halvtimme tidigare:)Idag är det bra på tv dagen också, först Ugly Betty och sen så kl 21 så ska jag se på filmen som går på tv3 som heter One true thing som jag inte har fått sett hela än, alltid är det nått som krånglat när just den visas. Senaste gången var ju min box trasig så allt hoppade på tv:n och när jag sen skulle kolla på den på våran tv i vardagsrummet så hittade jag aldrig kanalen.Så typiskt. Så jag hoppas att jag får se hela idag äntligen för jag vill så gärna se den då Lauren Graham spelar en roll i den som Renée Zellweger´s bästa vän :) Även om det är en liten roll. Imorrn är jag ledig så jag ska försöka fixa mig en ny profilbild till bloggen. Ni får ha en trevlig kväll!


Bild: imdb 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..