Julafton 2008


Ja julen ja :) Den var helt ok men tyvärr var den slut innan man ens hann blinka nästan, men den började med att jag gick upp på morgonen och jag och mina två syskon brukar nuförtiden få en aladdinask på morgonen som jag då öppnade och sedan gick ner och åt lite frukost sen gjorde jag inte så jätte mycke. Vår jul börjar när det är Kalle anka :) Vi kollade på det och sen efter det brukar vi äta middag och sen blir det då julklappsutdelning och när alla klappar är uppdelade så får en i familjen börja att öppna och alla andra kollar på och så går vi runt sådär tills alla är öppnande, tar ju lite längre tid då och vi alla är uppmärksamma på vad alla har fått :) Efter det så blir det jämt så tråkigt och man blir rätt trött konstigt nog men vi brukar kolla lite på tv en stund. Sen så kollade syrran och jag på filmen jag fick. Ja mer än så hände det inte. Ska ta och visa vad jag fick också, det ser ni här nedan.


*Parfym CLEAN warm cotton
*MacGyver säsong 6 (en säsong kvar, yay ) ;)
*Satc the movie
*Aladdin chokladask
*Pengar (som jag funderar på att lägga på någon kameragrej)
Tavla som inte hade kommit fram innan julaftonen som är från syrran
*Ljuslyckta av min vän Anna
*och sist en lott eller det var 4 ihopsatta, men vann inget...som vanligt ;)

Blev mycke nöjd med presenterna, är riktigt nyfiken på att få se affischen dock :) den borde ju komma snart hoppas jag. Ja det var den julen det. Nu är det ett år tills nästa och jag längtar redan, jag undrar lite vad som har hänt och vad man får då. Gör man fortfarande det man gör idag eller gör man något helt annat och vad isåfall, lite kul att fundera på det. Ne jag ska nog stänga ner och lägga mig nu. Vi hörs när vi hörs.

FOTNOT: Fotona på mig har mamma tagit och resten är tagna av mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter bra :) YAY satc the movie!! :D

2008-12-26 @ 11:24:06
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att du hade en bra julafton:) O fina klappar fick du me;) Spännande att se affischen sen då:)

2008-12-26 @ 19:53:02
BLOGG: http://[email protected]
Postat av: Allie

Åh vad mycket fint. =)

Blev med nyfiken på affischen... =P

Du får visa den när den kommer. ;)

2008-12-28 @ 10:51:16
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack!

Det ska jag göra Allie ;)

2008-12-28 @ 14:18:27
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..