Hmm..

Har precis sett på "The Secret Life of the American Teenager" som började idag och den var väl ok, lite svårt att säga efter bara första avsnittet så jag får ge den några avsnitt innan jag bestämmer om man ska följa den eller inte. Blev riktigt trött nu så jag ska nog lägga mig i sängen och kolla tv en liten stund innan jag ska sova. Ska iväg till Åsa imorrn och kommer vara där till ca 16 tiden så jag kommer hem rätt sent imorrn men skulle komma till 11 så jag får lite sovmorgon. Funderar på hur jag ska fixa dom sista julklapparna om jag ska åka till stan lite tidigare och gå runt och kolla lite, men sen så vet jag nästan att det kommer ju inte hända, och efter praktiken är nog inte så bra ide heller då det är mörkt och jag är trött så man vill ju bara hem då, ibland vore det skönt att bo inne i stan då det är ca 5 min gångavstånd till allt. Nu är det ju en heldagsutflykt om man ska shoppa. Kanske kan hitta nått på internet man kan beställa hem. Någon som har lite julklappsajttips? Ne sängen var det.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..