Julen




Har legat och sett på lite film ikväll först var det Julfritt med Tim Allen och Jamie Lee Curtis bland annat, och sedan så var det Love actually, har sett båda ett par gånger och dom är helt ok. Jultema i filmer är så himla mysigt. Imorrn vet jag inte vad som händer här hade gärna velat ta in granen men det blir på måndag så då blir det säkert ett par granbilder ;) Kom att tänka på att detta blir min systemkameras första jul och jag har nu fotograferat i ett år. Hade ju min Pentax innan min Nikon förra julen, men dom bilderna där är ju inte så jätte fina direkt. Vad man kan utvecklas så mycke på bara ett år, det är helt sjukt. Men iallafall så ska det bli jätte kul att få fota på julafton även nu runt jul är det riktigt kul då jag är lite av en julfreak ;) Tyvärr blev det inget Sundsvall till jul för syrran fick inte ledigt på julafton och då är det inte så kul att åka utan henne så vi blir hemma iår. Jätte tråkigt då jag såg fram emot att komma bort lite menmen, nån annan gång kanske. Ska ju dit till påsk ändå och det är ju inte så jätte långt kvar med tanke på att dagarna och veckorna rusar iväg. Ne nu börjar jag bli rätt trött så jag ska nog säga god natt nu. Vi hörs när vi hörs igen ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mysiga bilder :)

2008-12-23 @ 14:12:58
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..