Utmärkelse

klicka på bilden för att spara


Har fått en utmärkelse av söta Allie och Sandra Tack tjejer <3

Har man mottagit en utmärkelse ska man lägga upp en bild.

Länka till den du fått den av.
Ge vidare till 7 andra.

Lämna ett meddelande på deras bloggar så dom vet att dom fått utmärkelsen.

Jag själv ger utmärkelsen till dessa 7:
Maria - En fantastisk söt och trevlig tjej som jag har fått äran att träffa två gånger IRL, och har även en jätte bra blogg om mode och sitt liv i Italien just nu, och hennes fina bilder som aldrig kan få nog av.

Johanna -  En mycke trevlig och söt tjej som jag har lärt känna nu som jag har mycke gemensamt med. Vi pratar mycke på msn om en massa kul saker och det känns som om vi finns där för varandra. Hennes blogg och foton är ju också värt att kolla in.

Sandra - Också en otroligt gullig tjej som jag har känt ett tag nu, I hennes blogg får man följa hennes vardag som en nybliven mamma till söta Emmi, och även en massa om film och kändisar och en massa annat.

Allie -  En tjej som har en jätte bra blogg som jag har följt ett bra tag nu som skriver om allt möjligt som sin vardag, film, nyheter, kändisar och om sin söta hund och katt, och även postar fina bilder emellanåt. Gullig tjej helt enkelt.

Sara -  En blogg jag har följt ett tag nu som tar många fina bilder och verkar vara en trevlig tjej också.

Åsa -  Underbara Åsa, är så tacksam för att jag fick komma på praktik då det nästan är omöjligt att få en praktik hos en fotograf så hon förtjänar en utmärkelse tycker jag, sen tar hon ju en massa fina bilder också.

Lisa -  Är en rätt ny läsare till denna tjej, hon tar iallafall helt fantastiska bilder. hennes New york bilder var riktigt kul att se när man är lite galen i NY ;) Dom finns att se under april 2008 om ni är nyfikna på dom.


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh tack gullis <3 :D

2008-12-20 @ 17:41:51
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack söta Petra :)

2008-12-20 @ 22:34:09
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gullig du är! rent nöje att jobba med dig, tack för all hjälp i år! God jul och gott nytt år!

2008-12-21 @ 00:35:24
BLOGG: http://ozdeleau.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..