En liten förtitt


En liten förtitt på mina julaftons bilder, hinner inte ens kolla igenom alla nu då jag måste gå och lägga mig för så att jag kommer upp i tid imorrn och inte missar bussen in till stan, ska som sagt ta en fika med en vän och hennes pojkvän imorrn ni som inte visste eller har glömt ;) Vet inte riktigt när jag kommer hem men orkar jag så får ni se lite fler bilder från kvällen och morondagen om det blir några inne i stan. Nu ska jag lägga kamera batteriet på laddning och sen lägga mig och hoppas på att jag somnar rätt snart, men jag tror att det kommer ta ett tag då jag inte har någon lust att sova just nu även om jag är rätt trött, men ska jag kunna komma iväg imorrn borde jag lägga mig. jaja..hörs mer imorrn guys ( eller det blir ju senare idag då kl är 1 nu ;) ) Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Moa

sv: Aha, okej :)

2008-12-25 @ 09:55:47
BLOGG: http://moaboaloa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fint! :)

2008-12-25 @ 22:25:57
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..