Dagens inköp


Detta är vad jag kom hem med från dagens shopping, det vill säga en julklapp till mig själv =) Tror inte att fatet är till för just ljus men köpte en sådan här till en vän i julklapp för något år sen och blev lite sugen på en själv och när jag ändå var där och såg att fatet och ljusen fanns kvar så. Mitt lilla påhitt det här :) Men tyckte att jag inte tog det blåa ljuset till menmen inte hela världen när det bara är till mig :)Men köpte även en julklapp till Anna också men den fick hon med sig hem när vi gick åt varsitt håll sen. Är såå nyfiken på hennes julklapp till mig men tänkte vänta tills julafton såklart. Ikväll blir det nog lite filmmys tror jag så det ska bli härligt då jag är rätt slut efter dagen ont i fötterna bland annat :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fint!! Gillade fatet mycket :)

2008-12-04 @ 21:35:11
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..