Kan det bli bättre?

BIRDS OF AMERICA
Drama/komedi

Ja då har man äntligen fått se denna film, har länge velat se denna då mina favoriter spelar i samma film, kan det bli bättre? I don´t think so ;) Men själva filmen var rätt konstig och en ganska svart film och jag och även mamma fattade inte riktigt vad dom ville säga med handlingen. men jag njöt av att se Matty och Lauren tillsammans och även då som gifta. Och gud så bra dom är, jag fick gåshud flera gånger av deras skådespel och även lite skratt då och då av Matthews kroppspråk. I just love it. :D

Betyg: (den får en extra stjärna pga Lauren & Matthew)




BAYWATCH
Drama/Äventyr

Har nu börjat kolla om denna serie som jag älskade så när jag var yngre och få upp alla minnen från alla somrar då jag, syrran och två av våra vänner lekte Baywatch på stranden :)Så nu har jag sett dom tre första avsnitterna och jag gillar det fortfarande, men det känns lite som en helt annan serie än vad man kom ihåg baywatch som och det är nästan inga skådespelare som var med i dom senare säsonger som är med från början, det är bara David hasselhoff, jag gillar serien bättre då bland andra Pamela anderson och Yasmine Bleeth är med. Ska bli jätte kul att se om serien igen.

Betyg: (för dom tre första avsnitterna)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg :) förresten hur mkt kostar det att bli fotograferad av dig?

2008-12-18 @ 15:34:23
BLOGG: http://www.redlipsinfashion.blogspot.com
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 13:08:23

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..