Petra är nyfiken!


 Är lite nyfiken (och även en chans att bloggen blir bättre) så jag kommer nu med lite frågor som ni läsare gärna får svara på, ny som gammal.

Hur gammal är du?
Var bor du?
Hur hittade ni hit?
Är du en ny eller gammal läsare?
Har ni mig på bloggkoll?
Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om?
Har ni några frågor ang mig, bloggen, foto osv. Vad som helst?
(Har du många frågor på lager så skriv upp alla, bara kul om det blir många frågor att svara på men inget måste självklart.)

Tack för att ni tar er tiden att svara på dessa frågor ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

De var många frågor.. Det är första gången jag är in på din blogg. Kom in via Daniels blogg eftersom din adress var där så jag kolla bara:) Så minns jag inte de andra frågorna nu när jag inte ser dem...

2008-12-14 @ 23:10:47
BLOGG: http://www.bloggen.fi/enblogglasare
Postat av: Erica

Hur gammal är du? Jag är 13 år :)

Var bor du? Göteborg

Hur hittade ni hit? Hm, via bloggkoll tror jag..

Är du en ny eller gammal läsare? Jag är en ganska ny ^^

Har ni mig på bloggkoll? Japp :D

Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om? Inget vad jag kan komma på just nu.

2008-12-14 @ 23:14:56
BLOGG: http://thisiserica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hur gammal är du? 22



Var bor du? Östersund



Hur hittade ni hit? Fick nog länk av dig ;)



Är du en ny eller gammal läsare? En gammal, har hängt med länge nu ;)



Har ni mig på bloggkoll? Självklart!



Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om? Jag tycker du har en bra blandning på din blogg. Så jag saknar inget speciellt. Fortsätt i samma stil som du gör nu så blir det bra ;)



Har ni några frågor ang mig, bloggen, foto osv. Vad som helst? Kommer inte på nåra frågor just nu. Frågar på msn isf ;) hihi

2008-12-14 @ 23:19:11
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hur gammal är du? 23



Var bor du? Ljungskile



Hur hittade ni hit? Tror jag kollade på fotobloggar på bloggtoppen, eller så slumpades jag hit (:



Är du en ny eller gammal läsare? Ny



Har ni mig på bloggkoll? Nej, har ingen blogg där



Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om? Jag hade tyckte de var roligt o veta lite mer fakta om foto, hur det fungerar på din pratik, vad du lär dig osv.



Ha de bra!

2008-12-15 @ 00:15:02
BLOGG: http://nedja.blogg.se/
Postat av: Sandra

- 27

- Norrköping

- Fick länken av dej

- Gammal kan man väl säga, hängt med sen du börja i princip ;)

- Jepp

- Jag tycker det är en bra blandad blogg, men skulle vilja se mer av dina katter. Kattälskare som man är ;P

2008-12-15 @ 13:24:06
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Allie

- 22år

- Skåne

- hm. Jadu, jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hitta till dig, kanske har jag kommit in från Sandras blogg eller så har du kanske besökt mig... minns inte riktigt.

- Nu är jag en gammal läsare, hängt med ett tag iaf. ;)

- Japp!

- Jag säger nog lite som Marlene här ovan, lite mer "bakom kulisserna" om när du får till dina ursnygga foton. Annars tycker jag jättemycket om din blogg, blandad med massa roliga saker.

2008-12-15 @ 14:32:47
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur gammal är du? 16 år

Var bor du? Stockholm

Hur hittade ni hit? Kommer inte riktigt ihåg, men jag tror att det var någon länk från en annan bloggerska

Är du en ny eller gammal läsare? har läst din blogg i några månader

Har ni mig på bloggkoll? nej, använder inte bloggkoll alls

Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om? Kanske tips till dom som vill modella, alltså saker som du säger/gör osv med dina modeller, vad man bör tänka på osv. Kanske lite vad du vill göra i framtiden..

Har ni några frågor ang mig, bloggen, foto osv. Vad som helst? Ang. modellande, några fototips för de som inte har en systemkamera?

2008-12-15 @ 18:51:35
BLOGG: http://maulun.blogg.se/
Postat av: Stookiglia

23 år.

Kristianstad.

Antingen via Sandra's blogg eller också var det via niffin's.

Jag räknas väl till gammal nu skulle jag tro :P

Nej. Vet knappt ens vad bloggkoll är ;) Haha!

Inte vad jag kan tänka på. Du skriver om lite allt möjligt som är kul att läsa om.

* Den enda frågan jag kan komma på är om du ändrar mycket på dina bilder i PS eller om det bara är små justeringar.

2008-12-15 @ 19:59:58
BLOGG: http://punchpralinen.blogspot.com
Postat av: Sandra

- 20.

- Göteborg.

- Tror det var via Daniels blogg.

- Väldigt ny. 2:a ggn här.

- Nej.

- Njae, jag får nog kika på det som finns först. ;)

2008-12-16 @ 15:03:55
BLOGG: http://kirlia.blogg.se/
Postat av: niffin

Hur gammal är du? host

Var bor du? Nordvästra östra Götaland.

Hur hittade ni hit? Via din gamla blogg & LJ

Är du en ny eller gammal läsare? Gammal på alla sätt ;)

Har ni mig på bloggkoll? Jepp

Något du skulle vilja läsa mer eller mindre om? Fototekniker & sånt är alltid intressant. Men du har en jättebra blandning.

Har ni några frågor ang mig, bloggen, foto osv. Vad som helst? Det står totalt still just nu. Återkommer om jag kommer på nåt!

2008-12-17 @ 02:33:21
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..