Lugn dag



Har inte mycke att säga det har varit en lugn dag, har mest legat och sett på tv och sen suttit här ett tag och har tvättat lite och ska strax gå och se om det är klart för upphängning vilket jag tror det är. Senare ikväll blir det nog en film som kom från Lovefilm i veckan, ena är en film med Matthew Perry, Numb heter den och jag har länge velat se den så det ska bli kul att se Matty igen :) ne ska gå och titta till tvätten nu och se om man kan fixa till något att äta också. Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gojäntan,

vilka underbart vacka bilder.

Kram

Farmor

2008-12-12 @ 19:04:15
Postat av: Johanna

Vilka vackra bilder :=)

2008-12-12 @ 23:37:09
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..