*Rubrik*



Ny vecka nu då, har inga jätte stora planer i veckan förutom att åka till Åsa då, har mailat henne ang tider och så inför veckan men inte fått något svar än. Inte många veckor kvar tills man får lite ledigt det ska bli riktigt skönt faktiskt även om det är kul att vara hos Åsa. Såg nu att det är nästa vecka som blir den sista nu innan jul tror jag. Usch så fort det går. Men jag får gärna komma tillbaks i januari igen och ska då få vara med på lite bröllopsfotograferingar hon har. Blir riktigt spännande och kul att se lite hur hon jobbar inom det. Men det ska som sagt bli skönt med lite ledighet nu. Har en fruktansvärd ryggont nu, vet inte vad jag gjort men antagligen legat konstigt inatt. Inte skönt att ha ont i ryggen precis:)
Ne, jag ska nog se om jag kan glasera pepparkakorna nu.

Kommentarer
Postat av: Allie

Mums med pepparkakor. Ska med sätta igång med lite julbak snart, man blir så inspirerad av dina fina bilder. =)

2008-12-08 @ 21:35:18
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Åsa

jättehärlig pepparkaksbild! proffsigt!

2008-12-11 @ 18:52:06
BLOGG: http://ozdeleau.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Allie och Åsa ;)

2008-12-11 @ 21:09:55
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..