Året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog tag i att försöka hitta en praktikplats alldeles själv då jag var trött på AF att det inte hände något. Och fick praktikplats hos Åsa som jag är väldigt tacksam över då det nästan är omöjligt att få en praktik hos en fotograf.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig några löften längre.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Sandra annars inga

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Inget vad jag kan komma på

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2008-09-09, var med Åsa på hennes TTD plåtning som också var min första riktiga praktikdag hos henne. Var riktigt kul att min första dag hos henne få följa med på en plåtning och just en sådan här också.

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag har vågat höra av mig till både Åsa om praktik och även ha haft egna små fotograferingar med någon som jag inte alls kände. Det skulle jag aldrig vågat för några år sedan.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ne bara småsjuk, mått illa och så

11. Bästa köpet?
Fick min Nikon D40 i april och det ångrar jag inte ett dugg ;) Men känner att det snart är dags att byta upp sig lite.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kameraprylar kan jag tro

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
hmm mycke men dom lite större grejerna var praktiken självklart och även när vi i familjen bestämde att vi ska åka till Sorrento i Italien Jag älskar att resa och Italien som är ett så härligt land.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Ingen speciell vad jag kan minnas

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Har gjort rätt mycke som jag annars inte hade vågat för några år så jag är rätt nöjd

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ingen aning, inget förmodligen

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen

19. Blev du kär under 2008?
Nej.

20. Hur många one night stands?
0.

21. Favoritprogram på TV?
Ugly Betty, Roomservice, Unga mödrar mm av dom som har visats 2008

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Läser inte mycke, men när jag har gjort det så håller jag på och läser mina Gilmore girls böcker just nu. Är på min tredje i serien I do, Don´t I


24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell

25. Något du önskade dig och fick?
Mer mod

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inget vad jag kan minnas

27. Årets bästa film?
Får nog bli Sex and the city, The movie, men har många filmer jag gillar

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte vad jag kan komma på.

30. Vad fick dig att må bra?
Att det börjar hända lite saker nu med mitt fotografering och även att alla mår bra

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Lauren Graham såklart

32. Vem saknade du?
Ingen

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla nya jag träffade gav ju något.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw kul att sitt namn på #3 :D

2008-12-31 @ 18:48:33
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..