Ska strax gå

Måste strax gå hemifrån, men behövde se när alla mina bussar och så går. Ska gå om ca 10 min. Jag är riktigt trött men förhoppningsvis så vaknar jag till när jag kommit fram till Åsa´s studio för på bussen brukar jag bli lite tröttare då jag åker en bra bit. 45 min med bussen brukar det ta men det är ibland rätt skönt ändå. Sen skulle jag vara där till 16 så jag kommer hem vid 17-17.30 någonstans och då är det inte så kul att det tar en sån tid hem. Menmen. Fick en ögonfrans i ena ögat i natt och jag tror inte att jag fick bort den för den känns fortfarande eller så är den borta men känslan är kvar på nått konstigt sätt. Riktigt irriterande är det iallafall, har försökt blinka som en tok men inget händer men får hoppas att det försvinner under dagen. Ne jag ska nog gå och fixa det sista jag har att göra innan jag måste gå. Hörs mer ikväll förmodligen. Ni får ha en bra dag så länge.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..