Självporträtt



Var ute tidigare idag och tog lite självporträtt för att kunna ha som profil här på bloggen då jag var rätt trött på dom jag hade redan i datorn. Och jag hade inte heller många bra när jag har luggen nu. Det var riktigt kallt och jag ville inte ha någon klumpig jacka med på bild, men hann ta några bilder iallafall och gick sedan in och tog på mig min jacka och begav mig ner till bryggan och vattnet och fotade lite men där blev det inte så jätte bra bilder tyvärr, jag frös och det började snöa lite så jag fick gå hemmåt igen för att inte kameran skulle bli för blöt och förstöras.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättesnygga bilder ;)

2008-12-12 @ 13:50:45
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mkt snygga bilder, du passar bra i luggen :) Du vart bra på bilderna ;)

2008-12-12 @ 23:37:47
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..