Sista inlägget


Fotat i solnedgången i förrgår.

Ne nu ger jag upp med bloggdesignen för idag orkar inte mer. Så det får se ut så här så länge.
Nu väntar jag och familjen bara på att kl ska bli 24. Vi tänkte gå ner till bryggan som vi har här, där man har en jätte bra utsikt över öarna här i närheten och även så ser man en liten bit till Stockholm. jätte vackert är det. Blir väl att jag iallafall börjar gå ner kvart i då jag ska försöka få några raketbilder och jag vill inte hålla på och stressa med stativet och kameran i sista sekund. Blir det någon bild så kanske ni får se den sen när jag kommer tillbaks annars blir det imorrn. Ne jag ska väl fixa iordning här med kamera prylarna och även ta fram lite varmare kläder som jag ska ta på mig så jag inte står och fryser arslet av mig nere vid vattnet sen. haha ;) Det här blir nog mitt sista inlägg här i bloggen för iår förresten, helt sjukt ;) jaja vi hörs nästa år igen sötnosar =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vacker bild :)spännande att se om du får till nån bra raketbild sen :)

de e bra att du klär på dig så du inte fryser arslet av dig, haha..



vi hörs nästa år på bloggen ;)

2008-12-31 @ 22:29:47
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Johanna!

Ja det ska bli spännande att se om man klarar av det. Ja det är väl inte så kul att stå där och kolla raketerna när man fryser inte ;)

2008-12-31 @ 22:32:09
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Stookiglia

Vilken vacker bild! Wow!! Blir helt tagen.



Gott nytt år!!

2009-01-01 @ 01:15:11
BLOGG: http://punchpralinen.blogspot.com
Postat av: niffin

Gott nytt år, Petra!!



Bilden är helt underbar. :D

2009-01-01 @ 02:29:11
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..