Porträtt 2008



Jag har bara fotograferat i ett år nu och ändå hunnit göra lite sessioner, ovan är lite av dom jag har fotograferat i år och det är helt sjukt, rätt bra för att vara nybörjare och bara fotograferat i ett år. Kanske borde göra ett inlägg i slutet av varje år och ha med alla som blivit fotograferade eller vad säger ni? ;) Sen så eventuellt blir det en parfotografering med min vän som en av modellerna på torsdag. ser verkligen fram emot det då det blir min första fotografering med ett par, så får se hur det går ;) men även att träffa henne också såklart.hihi. Sen så får man hoppas att jag får fotografera MINST lika många porträtt i 2009. Vilken session har ni gillat som ni har sett från mig ni som har hängt med här i bloggen ett tag, har ni någon favorit?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har utvecklats mycket detta år. Det ser man genom dom olika porträtten. Jag är övertygad om att det bara kommer att gå framåt i utvecklingen 2009. Hoppas att du får många fler chanser att fota fler människor så du får göra det du älskar.



Det var roligt att du visade alla bilder tillsammans så man fick se alla sessioner. Om jag ska välja någon som favorit så blir det nog den sista du gjorde (tror det var den sista), den när det är snö. Jag har glömt bort vad hon hette. Men du kanske förstår vilken jag menar ;) Samtidigt så är det svårt att välja en favorit för alla är så fantastiskt fina:)

2008-12-23 @ 21:53:00
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för dom fina orden Johanna :) Jag förstår vilken du menar, hon heter Lovisa ;)

2008-12-23 @ 22:06:39
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kunde inte sagt det bättre själv, som Johanna.

Du har utvecklats det syns! Jag gillar de flesta men mest är nog Lovisa och Aho :)

Absolut att du ska göra ett inlägg varje år om detta ;)

Håller tummarna det blir av med paret!

2008-12-23 @ 23:01:26
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..