Köpa eller inte köpa


Har kollat en massa info om ett objektiv som jag är lite sugen på att köpa, men ändå känner jag mig lite velig ena sekunden så säger jag men jag köper den och sen andra nja jag vet inte. Skulle ju behöva andra grejer till kameran också, men ändå vore det skönt med ett bra objektiv till porträtt och bröllopsfotografering. Har ju mitt 50mm´s som är toppen men den har inte autofokus så jag får fokusera manuellt och det är ju inte så bra till när man fotograferar människor enligt min smak för dom orkar ju inte så i evigheter i väntan på att man ska försöka hitta rätta skärpan där man vill ha det. Även om det igentligen tar några sek. Och denna var ju ljusstark och även i macro som jag också är sugen på att ha. Jag skulle vilja bestämma mig snart då jag gärna skulle vilja ha den hemma innan jag börjar hos Åsa i januari igen. Gaah så svårt detta är.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bild på en söt kisse :)

Go for it säger ja ;) kul med nytt objektiv!

2008-12-27 @ 16:40:05
BLOGG: http://[email protected]

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..