If you only had one last wish..what would it be?

ONE LAST THING

Drama / Komedi

Denna var sådär, kändes som om den började mitt i och var lite svår att förstå vad det var som hänt och vad den handlade om även om jag visste på ett ungefär vad det var för story.Rätt sorglig film och det var svårt att inte få tårar i ögonen. En av anledningarna till att jag ville hyra denna var att få se Cynthia Nixon i en annan roll än som Miranda även om jag fick säga åt mig själv att det inte är Miranda ;) Men Cynthias rollfigur i denna påminde lite om Miranda faktiskt. Ingen film man MÅSTE se.

Betyg:



Bild: Lovefilm.se


Kommentarer
Postat av: natta

va kul med cynthia i en film :)

2008-12-05 @ 12:06:00
BLOGG: http://natalies.se
Postat av: Sandra

Aldrig hört talas om :/ men då gjorde det inget då ;P

2008-12-05 @ 14:38:58
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..