En favorit

Ligger och kollar på den underbara filmen Välkommen till familjen eller The family stone som den heter på engelska med Sarah jessica parker som är en av mina favoritfilmer, den är ju bara så mysig :) Har den på dvd också och sett den ett antal gånger. I just love it. Någon mer som sett den? Jag mår lite bättre nu men ändå inte helt än så jag ska strax lägga mig i sängen igen och fortsätta mysa till filmen. Imorrn är jag ledig så jag får se vad jag hittar på, kanske glasera pepparkakorna jag gjorde igår. Ne filmen var det. Hörs säkert mer imorrn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har sett den, den är bra :)

2008-12-08 @ 22:17:57
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..