Bildserie


Modeller: Helena & Mattias
Foto: jag såklart


Dagen har spenderats med dessa två som är min barndomsvän Helena och hennes pojkvän Mattias. Är dom inte söta ;) När jag kom fram till där Helena bor så åkte vi direkt ut och fotograferade lite då dom ville ha lite fina bilder på dom tillsammans och jag får ju då fotografera så det var ju toppen. :) Inte säger man nej till det inte hihi. Sen åkte vi hem till henne igen där det väntades fika. Blev tyvärr inte att åka till stan då allt var stängt idag, men detta var lika mysigt det. Vi träffas inte så jätte ofta nu när hon bor och studerar i Jönköping, lite kul att höra henne prata då hon redan har tagit upp deras dialekt på ett år.. hihi ;) jaja mat nu men kommer in med lite jul bilder och berättar lite hur min jul har varit lite senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

fina bilder du tagit:)

2008-12-26 @ 22:25:39
BLOGG: http://[email protected]

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..