Utmaning: favoriter

Hittade denna utmaning och tänkte att jag kunde göra den

Mina favoriter:
1. Klädbutik: Då jag hittar nästan alla mina kläder i kataloger så blir det nog Ellos just nu
2. Inredningsbutik: IKEA
3. Godis: Choklad & Lakrits
4. Stad: New york
5. Dryck: Läsk eller vatten
6. Musik: Mix megapol, det som brukar spelas där
7. Tv-serie: Gilmore girls & Vänner såklart
8. Kvinnlig skådespelare: Lauren Graham
9. Manlig skådespelare: Matthew Perry & Scott Patterson
10. Film: The whole nine yards &t he whole ten yards
11. Träning: Styrketräning
12. Bakverk: Allt som har med choklad att göra ;)
13. Glass: Choklad & Lakrits

Utmanar den som vill.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag gjorde utmaningen för jag kände mig fettttt utmanad liksom.

2008-08-25 @ 22:58:36
BLOGG: http://fuckthemainstream.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..