Blossom



Var ute och fotograferade ikväll, blev en liten spontanrunda i regnet ;) Ovan är två av bilderna som blev till.

Nästa helg så ska jag nu följa med till Degerfors med föräldrarna och bror, som ska fixa brorsan lägenhet där. Det kanske jag inte berättat att bror ska börja på gymnasium där, så vi blir en mindre här i stockholm i höst :) Han ska iallafall gå en fotbollsgymnasium tror jag att det är. Jag skulle nog inte våga flytta över halva sverige nästan när jag var 16. Kände att jag behövde lite omväxling och behövde åka någonstans, så jag frågade om jag fick följa med och hjälpa till. Så det ska bli jätte kul, kameran följer såklart med också så det kanske blir lite bilder igen ;) Men det är som sagt på lördag jag åker, så det blir tyvärr inget bloggandes då på ca två dagar. Men det är ju ett tag kvar :) Himlen är riktigt cool just nu, den är helt rosa/lila. :p


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vad kul, att se lite annat :)

Jag har helt missat att du har en bror oxå =O

Så vackra bilder!!

2008-08-09 @ 21:12:05
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi, har du ;) ja, jag säger ju inte så mycke om honom här, kanske därför. Tack!

2008-08-09 @ 22:58:44
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Allie

Jättefina bilder. =)

Ibland är det skönt o få komma bort ett tag. Hoppas du får trevligt.

2008-08-10 @ 11:37:23
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..