Vart tog sommaren vägen?

Var tog sommaren vägen, det har regnat och varit grått hela augusti. Riktigt tråkigt eftersom augusti brukar det ju vara fint. Jaja, hoppas att det blir fint och varmt snart igen, men det känns ändå lite som om sommaren är slut nu. Jag mejlade AF i förrgår om när det var jag skulle dit och vilken tid, och svaret jag fick gjorde mig rätt förvirrad då det inte var min mentor som svarade och sa att min mentor skulle vara tillbaks den 18:e, men jag skulle ju börja den 12 igen, jag förstår inte riktigt hur det går till. Jaja, ser lite ut som om jag fick en vecka till då, men känner iallafall att jag skulle gå dit den 12 iallafall. Men förhoppningsvis så löser det sig. Får se vad som händer sen.

Kommentarer
Postat av: Allie

AF brukar vara lite förvirrade tycker jag, hoppas det löser sig med dag o tid. =)

Här har det faktiskt varit sommar de senaste två dagarna. Hoppas inte sommaren är slut än utan det får allt bli några dagars sommar till tycker jag. =P

2008-08-07 @ 19:52:50
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja nu är det höst...verkar det som iaf.

2008-08-07 @ 21:27:22
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Allie! ja, jag tycker också att vi ska få några dagar eller veckor till innan det blir höst

2008-08-08 @ 10:57:20
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..