Praktik


Modell: Minna
Foto:Jag

Ser ni lilla kajsa i första bilden. Vi tyckte att det var lite kul att just hon satte sig där, då hon är svart med tanke på häxorna och deras katt, även om Minna inte är häxa nu, men det blev lite komiskt, det skulle vara kul om min ena moster stod där för hon är en häxa.

Idag känner jag mig inte på det bästa humöret. Varför vet jag inte, men man ska väl ha sådana dagar också antar jag :)Jag ska försöka att mejla lite fotografer idag och höra med dom om det finns möjlighet till en liten praktik eller så, för jag fick det som ett litet tips av mamma att jag kunde göra det, man kan ju inte få mer en ett nej, och det skulle ju vara riktigt kul och säkert mycke bra om det blev en praktik hos en fotograf i höst, följa med dom på uppdrag och vara som en liten assistent eller liknande, jag skulle nog lära mig en hel del. Ni kanske minns att jag var hos fotografen Jejje Linder, och hon pratade också om att jag ska få följa med på hennes fotojobb nu i höst. Jag mejlade henne för någon månad sen och hörde efter lite. och hon sa att hon skulle höra av sig nu i höst så kan vi bestämma något. tyvärr kunde jag inte få praktisera hos henne då hon inte hade så mycke jobb än. Men jag tycker det ska bli jätte kul att bara följa med några gånger, så det hoppas jag att det blir av. Men som sagt, så ska jag försöka få ut några mejl till andra fotografer och höra med dom. Men går det inte så går det ju inte, men då har man ju iallafall provat :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättehäftig med Kajsa där ja :)

2008-08-13 @ 20:36:47
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Sandra

Synd att hon inte hade mycke jobb :( glömde jag säga

2008-08-13 @ 20:37:53
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

hihi, ja, det var lite tråkigt, men det löser sig nog på nått sätt.

2008-08-13 @ 21:14:31
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..