Onsdag



Här är en av bilderna jag tog på mig i degerfors, och man kan inte tro att det är en kyrkogård bakom mig, varför bilden blev sne var för att jag fick balansera kameran på en pinne bredvid ett träd och det gick bara att ha kameran lite på sne för att inte den skulle ramla. Åh, vad jag vill ha ett stativ. Men jag gillar hur min nedredel blev på bilden.

Har världens ont i min ena tumme, brände mig självklart på strykjärnet idag, och typiskt nog var det när jag var klar och tog undan grejerna. Jaja, dagen har varit rätt slö annars, förutom att jag strök en massa för ett tag sen och resten av dagen blir väl inte så vild heller. Blir väl lite tv tittandes även om det inte var något bra förutom Sex and the city. Får se vad jag hittar på. Har ju en bloggdesign att göra också så det kanske blir att fixa den. Sen så har jag ju lite kvar att berätta och visa om min helg i Degerfors också. Sen såg jag idag att jag fyller år på lördag och inte fredag, fattar inte vad jag fick att det skulle vara på fredagen ifrån. Weird ;) Fick mejl från min mentor på Af idag äntligen, och där sa hon att jag kunde komma tisdagen den 26:e kl 13. Så det är rätt skönt att veta nu 100 när jag ska dit, och det var rätt skönt att det var nästa tisdag jag skulle dit också, men jag har för mig att dom bara är där den dagen i veckan. Nu ska jag gå och fixa lite käk. see ya!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Cool bild!!



wow vilken header =O

2008-08-20 @ 22:12:16
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Gumman ;)

2008-08-21 @ 00:42:48
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag tycker att vinkeln är snygg! :)

men vill också ha ett stativ, skulle underlätta så många gånger.



vad snygg din nya header är :)

2008-08-21 @ 12:18:14
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..