Rastlös

Just nu har jag en jätte konstig känsla av raslöshet, men ändå känner jag för att inte göra något. Riktigt jobbig känsla för då vet man inte ut eller in. Vad ska man göra då, ska man slappa eller hitta på något :D Men nyss så gick jag och mamma ner till båten för jag ville hämta upp filtarna dom hade tagit ner dit, jobbigt att ligga i soffan och frysa och så ligger filtarna i båten. :) men nu har jag lagt in dom i tvättmaskinen för att göra dom rena och att dom ska lukta gott igen, den där båtlukten är inte så kul tycker jag. Vill hellre att dom luktar nytvättade :) Har också ett enormt sug efter att fotografera lite porträtt, men har ingen som vill stå modell i närheten, frågade syrran för nån vecka sedan men hon kan aldrig sa hon. Är det någon där ute som vill bli plåtad? Eller finns det intresse för en fototävling, det verkar ju vara inne med det bland fotobloggarna nu. Är det något ni kan tänka er att vara med på om jag fixar till en liten tävling där man kan vinna en fotografering eller en tavla kanske? Säg gärna vad ni tycker och kan tänka er.


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

en tävling låter kul :)

2008-08-29 @ 18:51:25
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anna

hejsan hoppsan! såg att du hade gjort designen på en blogg jag brukar läsa. tänkte om du var intresserad av att designa min? för jag har verkligen inga kunskaper i hur man gör :P tacksam för svar!



ocu du, jag gillar också nytvättat framför båtlukt ;)

2008-08-29 @ 19:23:17
BLOGG: http://enbildochentanke.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den där känslan e skitjobbigt o ha, o känna sig så där rastlös.. Hoppas den har gått bort idag!



roligt med en tävling :)

2008-08-31 @ 15:48:34
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..