En dag vid Globen



Idag har jag varit vid denna underbara byggnad, åh, vad jag älskar den. Varför jag älskar Globen så mycke vet jag inte riktigt, men åh, vad jag gillar den.  :) Bilderna är tyvärr inte dom bästa då jag tog dom med min kompaktkamera lite snabbt innan mitt tåg skulle komma. Måste nästan ta med Nicke (min systemkamera) och fota Globen någon gång lite bättre. Det gick för övrigt bra på Af idag, vi sa inte så mycke, var väl där i ungefär 35-40 min. Det vi sa var att jag skulle kolla lite fakta på dom arbetsplatser jag varit på och när det var om jag minns det, det har varit rätt många praktikplatser som jag har varit på. Med detta skulle då upp på mitt cv som vi började lite på idag också. Pratade också lite om en fotobutik skulle vara något där man framkallar bilder, men jag vet inte mycke om vad dom gör i sådana butiker, framkallar dom bilderna själva där eller skickar dom vidare bilderna. Och vad gör dom annars i sån butik. Någon som vet? :)

Jag passade också på att gå förbi restaurangen jag var på i våras och lämna in min tröja och förkläde som jag inte hade hunnit lämna in förrens nu, var där någon söndag för någon månad sen men då hade dom stängt tyvärr. :( Men när jag kom där så blev dom jätte glada att jag kom och hälsade på, chefen där frågade lite vad jag gör nu och då sa jag att jag kom från Af då. och berättade lite om det. Var där och pratade i ca 5 min innan jag behövde gå så jag inte skulle missa bussen hem. men det var jätte kul att träffa dom igen. Lite synd att jag inte vill vara på restaurang annars så skulle jag nog få arbete där, och där skulle jag nog ha trivts isåfall, för dom är ju så gulliga där. jaja. Sen så höll jag på och leta efter min buss för dom hade flyttat på hållplatsen..igen. (dom håller på och bygger om där) så jag gick runt där säkert tre gånger innan jag hittade rätt. Fick nästan panik där ett tag och tänkte åh, nu kommer jag inte hem. haha. Men det gick bra till slut. Jag kom hem. :)

Kommentarer
Postat av: Allie

Va skönt det verkar ha gått bra på mötet iaf. Håller tummarna att de hittar något bra arbete eller en bra praktikplats.

2008-08-27 @ 12:12:32
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..