Shoot me while I'm happy

Hej!
Låter perfekt! Om du är intresserad  så är du välkommen förbi nån dag så kan vi prata lite och se om personkemin stämmer! imorrn har jag inga kunder inbokade, om du vill droppa in mellan 12-17, annars kan vi boka en tid nån annan dag :-)  Glada hälsningar, Åsa

Detta fann jag i min mail när jag kom till datorn idag, åh, så glad jag blev. Så det blir nog att jag åker in till stan imorrn igen för att prata med henne. Får se om jag hittar till hennes studio bara, men jag tror att det kommer gå bra då det låg vid Odenplan där jag var ganska mycke då Misa ligger där och det hotellet jag praktiserade på, så jag borde hitta lite lättare då. men får ha en liten karta eller en liten beskrivning på var det ligger. Iallafall vad gatan hette måste jag skriva upp. Och just nu skiter jag i om dom på Af inte gillar detta, dom ska inte förstöra detta. är så stolt över mig själv också som fixat detta helt själv med tanke på min barndom och uppväxt då jag inte sa ett enda ord i början på skolan för jag var så blyg och osäker. Så detta är ett sjukt stort steg. Nu gäller det bara att kemin stämmer och att jag gör ett bra första intryck på henne. Men jag tror att det ska gå bra. Fick förresten svar av henne nu när jag skrev detta inlägget att det gick bättre imorrn för henne så då åker jag iväg imorrn då. Gud så spännande, jag kommer ju inte kunna somna inatt hihi. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

å va roligt gumman, så glad för din skull!!! =D

Ja skit i AF, absolut!!

2008-08-27 @ 18:57:27
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: niffin

Stort LYCKA TILL! :)

2008-08-28 @ 00:25:54
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..