Allt ska vara så himlans komplicerat

Har precis sett på Systrar i jeans, som jag fick i födelsedagspresent. Åh, vad jag gillar den filmen.:) Jag längtar verkligen tills jag får se tvåan. Så himla nyfiken på den så jag spricker snart. haha. Sen så har jag kollat efter lite fotografer som jag kunde mejla om praktik, så jag har fått iväg några fler mejl nu. Fick förresten svar från en jag hade mejlat för någon dag sen, men hon kunde tyvärr inte ta emot praktikanter. Lite tråkigt, men jag överlever. :) Får hålla tummarna att någon nappar, men den chansen är nog inte så stor tyvärr. Inte ofta fotografer kan ta emot praktikanter. Men skulle iallafall ta chansen i att fråga iallafall, man kan ju inte få mer en ett nej. Och lite tråkigt om jag hade fått nått utav detta, och då inte ens tagit chansen att fråga ens. Man har ju iallafall försökt då.

På tisdag ska jag ju till Af och det känns väl helt ok nu, rätt skönt att sätta igång med allt, så man kan få ett jobb snart. men är rätt nervös över vad som kommer sägas när jag är där. Kommer dom tjata på mig att ta en praktik på en restaurang, bara för att jag har den utbildningen och att det är lättare för mig att få jobb där, visst så skulle det varit lättare för mig, men jag vill verkligen inte gå tillbaka inom det, jag gav det en chans till efter gymnasiet. men kände likadant efter det också. Jag hör inte hemma i en restaurang. varför ska allt vara så jobbigt och komplicerat för. Varför kan inget gå lätt någongång och nu när man känner att det är det här jag vill göra. Jag känner mig verkligen lycklig efter att jag har fått fotografera människor, och det har gått bra. Men jag ska inte ge upp nu, men ett tag till kan jag nog kämpa. Men vad ska jag göra om detta inte funkar?

Hihi, sorry om detta blev lite jobbigt inlägg. :) Hormonerna är nog i farten igen ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror helt klart att du kommer lyckas, om inte nu så EN DAG ;)

2008-08-24 @ 22:45:56
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för att du tror på mig, Sandra ;)

2008-08-24 @ 23:55:23
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: niffin

Nu har du hittat din passion & ditt kall. Tror också att du kommer att "komma rätt" till slut! :)

2008-08-25 @ 00:03:34
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Allie

Man ska göra det man trivs bäst med, ett arbete är något som tar stor del av ens liv och då ska man göra något som gör en lycklig. Hoppas och tror det kommer gå bra. =)

2008-08-25 @ 17:26:30
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hoppas att det går bra hos af!

2008-08-26 @ 00:14:15
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..