Italien nästa?

Har inte så mycke att skriva om just nu så det kanske inte blir så många inlägg idag. Min helg har varit rätt ok, städat en hel del vilket var ok, då jag kände mig rätt rastlös. och imorrn är jag ledig så det är skönt. Och på tisdag skulle jag till AF för att prata lite om praktikplatsen hos Åsa, skulle fixa några papper tror jag att det var. Sen kanske det blir att jag börjar där nästa vecka, får se vad som sägs på tisdag.

Vi i familjen har också pratat lite om att resa någonstans nästa år då pappa fyller 50, han ville göra det också och han ville gärna åka till Venedig, och jag följer såklart med isåfall, Jag älskar att resa så det säger jag ju inte nej till, men jag får betala resan dit själv och sen får jag mat och det av dom :) Jag skulle nog valt en annan stad eller land, men det ska bli kul att se Venedig också, då blir det andra gången jag är i Italien, så det ska bli kul. det är ju ett sånt fint land. Och kameran följer då med dit, för tänk vilka fina foton det kan bli där :D Kan knappt bärga mig nu när jag har en bra kamera och är så pass fotointresserad att åka ut och resa och fota :) men detta är inte 100 bestämt än att vi åker och att det blir Venedig. Men jag håller tummarna att vi åker någonstans nästa år.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni åker iväg nånstanns då :) Så du får fota lite :) Hoppas du har haft en bra helg!

2008-08-31 @ 15:44:50
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: niffin

Venedig!! blir grön av avund ;)

2008-08-31 @ 23:37:28
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..