En massa babbel..



Försökte få en bra bild på denna lilla nyckelpigan igår, men hade tyvärr inte det lättare objektivet på då typiskt nog, det som jag kan zooma in mer på, för jag såg sen att det var fullt med blodiglar eller vad dom nu heter i gräset, och jag hatar verkligen dom. fy så äckliga dom är, men ändå så försökte jag så gott jag kunde att kringla mig in där, för jag ville verkligen ha en bra bild på denna. Och denna bild ovan blev nog en av dom bästa, tyvärr inte så jätte bra som jag hade önskat mig, den satt framför bladet alltså inte så där på sidan först och jag fick tyvärr inte en bild just då innan den satte sig på sidan. Tänk vad man gör för att få en bra bild, gå bland en massa iglar och shit i gräset. Haha. Men det var som tur inte helt förgäves. Hihi. Är lite rastlös nu, vet inte vad jag ska hitta på för det verkar inte hända så mycke kul på nätet mer ikväll. Blir nog att lägga sig och fortsätta se på Gilmore girls som jag har börjat se om från s.1 igen. Ska nog snart lägga mig också, börjar bli lite trött. Hoppas att min dröm som jag drömde imorse kan fortsätta, den var ju så härlig inte för att jag tror att den kommer göra det menmen. Jag var kär i drömmen och gud så härlig känsla det är att vara det, men undrar lite vad den drömmen betydde? Kanske att jag saknar att vara kär för jag har nog inte varit det på 100 år. Attans att alla militärerna fick flytta från ön där jag bor, för när vi flyttade hit 99 så kryllade det med en massa snygga killar, Åh, så kul det var ;) Alla tutade på en när man gick förbi, och en gång så var det bussar med militärer i och när man kollade lite halvt på bussen när man gick förbi så såg man alla titta ut genom fönstret. haha, det var kul det. jaja, gud vad jag babblar på, och kanske inte om något som intresserar er så mycke, men kände mig på lite sånt humör, att bara babbla på om ingenting. Så skönt att slippa åka iväg till AF på tisdag, men ändå känns det lite som om jag borde åka och att jag skulle dit iallafall, men jag vill ju börja prata med den personen som jag fick som mentor eller vad dom nu kallar det där, för jag vet ju inte om vem annars jag ska prata med och vad som ska hända nu. jaja. inte mycke jag kan göra. Blir dom sura så får dom bannemig bli det. jaja. nu ska jag sluta babbla, ni orkar väl inte läsa så mycke mer också ;) Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej Elli här igen. JAg ska börja läsa din blogg. den är bra!!!!

Puss och kram Elli

2008-08-11 @ 08:20:20
Postat av: Sandra

Kul att läsa om ditt babbel ;P

Hehe militärerna ;) Att vara kär är det bästa, hoppas det kommer till dej snart!

Snygg bild!

2008-08-11 @ 10:36:16
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack söta Elli ;)Kul att du vill fortsätta läsa min blogg.



Kul att du tycker det Sandra.

Tack ;)

2008-08-11 @ 15:05:47
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..