Blomma från gruset



Dessa små blommor såg jag igår, lite kul att dom växer bland våra grus stenar eller vad dom nu kallas
på denna bild har jag tagit ner mättnaden och lagt på en texture
.

Var ute i skogen idag med och fotade, men gick in lite längre denna gång, vi har ett "spökhus" som jag kallar det, i skogen bredvid och tänkte att jag skulle dit och kolla in det och kanske fota det. men hittade det inte just nu, konstigt nog, eftersom jag har sett det en massa gånger från vårt hus. jaja. någon annan gång kanske :) Men hittade en liten svamp och annat som fick komma med på bild istället :) Kommer in med några sådana bilder strax. Vid 8 tänkte jag se på En prinsessas dagbok 2, var inget annat kul och det är en perfekt slö tittar film, perfekt för sådana här tråkiga söndagar.:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin bild :) Snyggt när du la dit en texture :)

2008-08-31 @ 19:52:10
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Johanna

2008-08-31 @ 20:02:29
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..